Monday 12 August 2013

veldig tøff retail business forbrukslån

Jo mindre personbil jo mindre fortjenestemargin. Jeg jobbet i den fine smykker virksomhet rett ut av videregående skole og snart lært at markeringen på fine smykker var minst 100% med merchandise flytte mye raskere enn nye biler i en bil utstillingslokale. Så bunnlinjen er dette, er forhandlere forbrukslån  til å presse hver krone fra kunder til å møte deres ublu overhead, lønn, skatter osv., men de må selge biler for å bo i virksomheten, mens forbrukerne vil ha det beste tilbudet mulig.

Min første tommelfingerregel er å ta ansvar for din nye bil kjøp før du trenger å kjøpe en ny bil forbrukslån. Hva ville du gjøre hvis du plutselig befant deg uten klarerte hjul? Hvis du går inn i en dealership neste morgen uforberedt, GOTCHYA de! I dag, akkurat nå, bestemmer hvilken størrelse bil du trenger bør det scenario skje, og gjøre det som er nødvendig for å forbedre din kredittverdighet. Glem tv "bil ad hype" og bosomy jentene på bilen viser.

Denne forfatteren har vært gjennom ringer med nye bilkjøp og vedlikehold som følger så det er med mer enn 30 års erfaring, som min elskede onkel Julius, som jeg dele det jeg har lært. Vær forberedt på å bli sjokkert.

Bil forhandlere eksisterer for å tjene penger, bør de, jeg ikke unner dem i det hele tatt for det. Det er en veldig tøff retail business forbrukslån. Markeringer på bilsalget er spesielt lav i motsetning til detaljsalg av andre varer. For eksempel kjøper en bilforhandler sine biler forbrukslån produsenter for flere tusen dollar mindre enn produsentens veiledende pris (MSRP), mindre konfidensielle bonuser, insentiver etc spotlaan.com/forbrukslan/.

1 comment:

  1. Trenger du et lån for å finansiere prosjektet ditt eller utvide virksomheten din?
    Vi er investorer som gir ut lån på 1,9% rente, hvis interessert vennligst send oss din prosjektplan via e-post til: alas_loanfirm@outlook.com eller whatsapp-+1 (859-594-2902)

    ReplyDelete